Livet är underbart..

Livet är väl iallafall underbart hörrni? Åh vad jag mår bra! Jag har verkligen nått toppen för mig själv. Skoldagen rullade som ''vanligt'' på väldigt bra! Roliga & underbara nya vänner, gillar dem alla så mycket. Efter skolan åkte jag och Mirjam in till stan, kikade runt i lite butiker och tog en fika på Waynes *standard* typ haha! Pratade om lite allt möjligt och bara hade det trevligt. Mötte sedan upp efterlängtade Janell som alltid är lika rolig att träffa (så bra att vi går på samma skola nu) vi stack till jobbutbildningen och jag kan säga på direkten att det var hur nice som helst! Loved it!! Cheferna var väldigt trevliga och lätta att prata med.. Kände verkligen att ''här trivs vi''. Träffade även på några andra tjejer där som vi hade en lång samtalstund, haha våran utbildning som skulle ta två timmar drog iväg med tid av bara katten eftersom vi inte kunde sluta snacka! Nu sitter jag här hemma och skall alldeles strax fixa något att äta. Puss på er! ♥

chillare på håltimmen, laptop i all ära liksom ;)

Och tillsist jag och Sofia som fyller år idag! Grattis till dig goa tjej! ♥


Kommentarer
Postat av: EMMA HAGLUND

fett coolt o va med i din blogg asså!! grymt fin också :)

2011-08-29 @ 13:46:22
Postat av: Emma

Fett coolt att ha med dig i min blogg alltså!! Stolt bloggägare ;) bilden är ju helsnygg!

2011-08-29 @ 22:19:09
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0