Kvällsupdate

Såhär ser jag ut ikväll! Väst, t-shirt, jeans, klocka och armband. Testar att ha håret utsläppt så ber även till Gud att jag inte anländer som ett troll! (Stor risk) Som jag sade förut skulle jag inte bli förvånad om jag kommer hem till ett bombnedslag samt värsta festen, eller jag skulle snarare bli förvånad om jag inte gjorde det. Och självklart gjorde jag det.. Traskar in och hela huset fullt, kan säga att pappa står verkligen inte på + sidan och särskilt inte när han bara öst in grejer i mitt rum som han inte gillar (hallå, mitt rum är inget förråd typ!! Gah) Det som lyste upp hela stämningen var självklart mina små älsklingar, sken upp som en sol direkt jag såg er killar.. Som jag saknat mina voffar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0