Kanonkväll!

Kvällen igår var grym! Minstsagt! Började med att fixa allt och framförallt mig hemma hos mig. Sedan åkte jag till Olivia och taggade upp lite med henne. Stack vidare på förfest hos Jesper, där vi blev runt 10 pers. Mycket trevligt faktiskt! Vid 10:tiden åkte vi in till Skruvstad, åh direkt när jag kom dit träffade man på precis alla man kände.. Det var så kul! Och jag sken upp som en sol, med tanke på att det var ett tag sedan jag träffat endel. Träffade även jennifer där som jag inte sett på hela tre veckor, ja ni fattar vilket humör jag var på va??! Och snacket med att det skulle minska antalet personer i parken för alkoholtältet var ren bullshit. Skulle nästan säga att dem inte hade koll för fem öre och varenda liten person kunde köpa dricka där. Så go go Skruvstad! Ni har bara ökat antalet ;).





Jättefina tjejer! :)








Och där var alla bilder. Enjoy! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0