Irriteeeerad

Kom hem för en timme sedan ungefär, jag stannade över på jobbet.. Gjorde dock inget, tiden gick fort samt mera pengar på kontot! Aldrig fel! ;) Dock så är jag utsvulten eftersom jag bara druckit en latte på hela dagen.. & självklart står pappa som kock i huset, lövbiff och pommes fritez, dock så serverade han ingen sås utan persilje smör så nu kan jag inte äta. Åh! Blir så irriterad, vem serverar det torraste köttet som finns utan sås liksom? Och persilje smör... Uäääck. Är lite bortskämd när det gäller sånt här, stoppar inte i mig vad som helst. Imorgon är det iallafall skola som gäller samt jobb återigen, skall försöka fixa mitt Sats kort till veckan också. Något roligt åtminstone! Haha neej nu är jag värsta irriterad på grund utav den vidriga maten.. Skall se på hollywoodfruar, det underlättar nog mitt pms!

Det här är jag sugen på nu.... Åhhhh haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0