Inköpslista

Skall börja packa lite smått. Lär ju inte behövas så mycket men det lyckas alltid bli hur mycket som helst.. Haha. Nu är jag på bra humör igen! Jag och mamma skall alldeles strax åka iväg och köpa en ny plattång till mig eftersom min är trasig, skall bli skönt att kunna göra sig iordning på ''riktigt'' hädanefter. Nu när jag väl påbörjat ett köp kan jag lika gärna fortsätta berätta vad jag skall handla imorgon. Lite som en ''kom ihåg lapp'' haha så glömsk är jag.. Yapp! En ny parfym, bodylotion, silikondroppar till håret, nya vita högklackade, frans och ögonbrynsfärg, mascara, sminkborttagning, underkläder och tillsist lite allt möjligt såklart! ;) Ser ni vad mycket jag behöver köpa eller? Ihihi jättebra ursäkt för att jag behöver shoppa mera! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0