Home sweet home

Nu är jag hemma i mitt ljuva hem igen, känns alltid så skönt att komma hem. Nästa helg blir det en liten minitripp igen, fast då är det Gotland som gäller! Najs. ;) Jo förressten, alla min tjejvänner som läser det här nästa gång vi skall shoppa gör vi det i götet eller stkhm, utan tvekan! Eftersom jag jobbar på scandic har jag lyxen till hotelnatt för ett rabbaterat pris, det är sjukt billigt tjejer! Vafan vi åker hit varje helg istället! :D Hihi. Jaja, det var ju inte meningen att skriva något egentligen.. men svårt att låta bli när man är lite skrivgalen, haha. Nu kommer bilder!

På tåget kl 07:00 på morgonen & ja det är därför jag ser så förjävlig ut.. Morgontrött ni vet, haha! :D

Mamma & Eric :-)

Undvik klädhögen tack ;) innan vi lämnade våffarna var de så ledsna.. Mina älskade små stackare.

Visst gör sig Melker bra på bild? Vilket ansikte!! Värsta modell grabben ;)

Gick bort ifrån alla stora kedjor och in på smågatorna med egna & personliga boticker!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0