Home sweet home

Ännu en skoldag avklarad! Med tanke på att jag endast sovit två timmar ytterligare en natt känns det sååå himmla skönt att vara hemma. Innat sover jag sött;)! Skolan var som vanligt riktigt rolig och jag kommer bara närmare och närmare dem andra i klassen.. Hur kul som helst att det inte är några ''bestämda'' gäng utan att alla umgås med alla, något som inte jag sett ofta! Fick även våran dator idag och även den var ovanligt snygg, haha vilket jag tycker är viktigast nästan (dum prioritering jag vet). Jag som är så kass på datorer och allt som har med elektronik att göra tog det en evighet för att få igång och behövde hjälp med precis allt.. Dem undrade ifall jag hade en dator hemma liksom, känns sådär. Imorgon vankas jobbutbildning och fika med Emmsan!
Är det någon som är säker på hur Iphone5 ser ut? Iallafall, den skall bytas ut mot min andra skittelefon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0