Hollywoodfruar och ansiktsmask (Y)

Min dag kan inte sluta bättre! Ett perfekt avslut. Jag tittar på min favorit serie hollywoodfruar. Har redan sett hela Svenska och Norska så nu har jag övergått till Danska. Hah bara Finska som återstår då? ;) Gud vad jag älskar dem.. (flesta) Jag hatar snobbar, missförstå mig inte. Jag har inget emot rika människor och allt vad det innebär men de som har en snobbattityd är verkligen usch med stora bokstäver enligt mig. Stilen och det rika är hur grymt som helst men attityden är inte ok. Jag tycker oavsett vad att man aldrig skall bete sig som att man vore bättre än någon annan. För det finns det ingen som är! Och på tal om det, jag förstår inte hatet mot sossar egentligen? Jag förstår folk som är moderater, jättebra med låga skatter och hela köret. Dock skulle jag hellre vara en socialdemokrat, dem hjälper ju mer dem som har det svårt. Och det tycker jag att man skall göra. Man skall hjälpa dem som har det svårt! Det är mitt tankesätt och jag är helt övertygad om att jag har rätt. Haha oj vilken lång disskussion med mig själv det blev, när jag endast skulle skriva vad jag gjorde.. Ett kort inlägg, hm. Hur som helst, tjejerna är ju helsköna där. Dem har det riktigt glamourösa fast fortfarande fötterna på jorden, åh vad jag beundrar det. En vacker dag skall jag bli en riktig hollowoodladie ;) fast dock inte gifta mig rikt med en gammal 60 åring utan snarare bli en framgångsrik karriärskvinna al by myself!


22 Augusti (ja, jag håller koll på datumet!!) börjar den nya säsongen utav Hollywoodfruar! Ih :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0