Håltimme

Det är SÅHÄR kul med håltimme! Sitter återigen helt ensam i cafeterian, eller Bawan är här och gör mig sällskap. Dem andra har språk nämligen, och jag har faktiskt varit & fixat mitt språk nu. Tyvärr så hade dem ingen Franska steg 1 somsagt, så jag valde Italienska istället, skall läsa det senare idag. Återstår att se hur det går! Låter lite intressant faktiskt. Dock så står jag fortfarande kvar på att jag skall läsa franska, finns ju kurser att ta liksom. Två språk till hur nice vore inte det egentligen? Snacka om bra merit! Förresten det är ju Modelluttagning i Mitticity med Kenza & Andreas Wijk idag, självklart skall jag tvinga med mig två långa kommande modeller ifrån klassen, stolt klasskompis! ;) Vid fem börjar jag jobba igen.. Snart är Mullberry väskan min! IIIiiih längtar!


Kör på lockigt hår idag också som ni ser, känner mig lite tuff ;) trodde aldrig jag skulle våga springa runt som ett troll här faktiskt, haha! Nu skall jag underhålla mig själv med mitt favoritprogram Hollywoodfruar, love love love..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0