GÖTELABORG

Hej alla kära! Vi har nyss kommit in till hotellet och jag sitter här i lobyn, tänkte ge er ett litet inlägg såklart! Idag har jag shoppat hela dagen, jag mamma & Eric särade på oss ganska snabbt eftersom alla ville olika saker och jag tycker att dem helt enkelt är ganska dryga. Haha, nejdå man skall inte stressa.. Hela dagen på stan alltså från klockan 10:00 på morgonen tills nu 23:00 har jag sprungit runt i skyhöga klackar. Och ja.. jag lider som fan just nu. Mitt eget fel, men vad gör man inte för lite längd liksom.. Haha. Jag ser det positivt hur otroligt mycket jag gått i dag, flera mil nonstop! Det är inte helt dåligt. Hur som helst jag köpte en jättefin tunnika från någon liten botick här, en ny plattång och ett par nya klackskor. Behövliga grejer minst sagt. Efter shoppingturen stack vi tiillbaka till hotellet fixade oss iordning lite och begav oss ut för att äta, blev en riktigt saftig oxfile för mig. Yummie.. Efter vi käkat stack vi vidare till Liseberg där jag även tog min oskuld till Atmosfear och jag kan säga på direkten. VILKET SKÄMT! Inte läskiga för fem öre! Ioförsig tycker inte jag att någon karusell är läskig, är inte riktigt den som blir rädd.. Men va fan jag tycker att höjdskräcken är värre om man säger så. Lite hade jag ju förväntat mig iallafall! Vann såklart lite vinster också som jag förmodar att pappa sitter och smaskar på nu. Just det.. Pappa har förstört min nya LV så han är verkligen inte på plus idag. Trodde jag skulle gå upp i lågor, men dem har lovat att vi skall gå till NK imorgon och köpa kedjan till väskan som pappa förstört. Jaja, nu skall jag bege mig uppåt. Imorgon åker vi hem och då är det att tagga upp till Veronica Maggio och hamnfesten som gäller! Med min goding förstås! Nepp nu skall mina fötter få vila i en skön säng. Hoppas ni haft en bra torsdag sötisar ♥

(Uppdaterar med bilder när jag kommer hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0