Good night people

Skall alldeles strax hoppa i säng, men först & främst hollywoodfruar! Det började igår och jag glömde bort det helt och hållet.. *Hur kunde jag det?? Världens bästa program*! Imorgon ser ut att bli ytterligare en rolig dag. Skola, träffa Felicia & sola. Samt boka frisörtid som jag inte får glömma, det ser så hemskt ut nu utan att överdriva. Till veckan skall jag köpa mitt Sats kort också, haha kan knappt bärga mig till att börja träna där.. (Och förstås spana in de snygga killarna)! :D Sov gott! Vi hörs mer imorgon bloggen.
Det här huset har jag visat er hur många gånger som helst.. Och för er som inte sett det så är det mitt drömhus, eller mitt framtida hem snarare! Gah.. Så vackert. Love it all, titta bara på höjden, stilen, färgen och detaljerna. Så sjukt vackert hus! Skall drömma om det inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0