God natt!

Buhuh vad jag är trött! Skall bli hur skönt som helst att få sova en stund. Vi har varit ute och ätit samt gått på bio, jag fick äran att välja film, dock minns jag inte alls vad den heter.. Men det var fan det värsta jag varit med om! (Dålig varning till er när jag inte minns namnet, sorry guys!) Det slutade med att både jag och mamma somnade inne på biografen och då förstår ni väl hur kass den verkligen vara. Satt och längtade tills filmen tog slut liksom! Haha. Det som är lite tråkigt är att jag fick nämligen välja film förra gången också och då råkade även den filmen vara urkass och alla tycktes avsky den mer eller mindre, undrar om jag någonsin kommer få välja film igen?? Är nog inte riktigt min grej att välja filmer! Nåja, har skrivit upp en lååång inköpslista inför imorgon. Har så mycket kvar att handla! Parfym, skor, höstjacka, tröjor, smycken m.m. Åh vad bra!! Så bra anledning till att shoppa ännu mera! Nu måste jag sova, ganska tidigt för en fredag I know.. Whatever, är man sömntuta så är man helt enkelt. Puss & Godnatt!

Som ni ser det behövs verkligen ett antal skönhetsömnar för mig just nu. Bäst jag börjar på direkten, haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0