GOD MORGON VÄRLDEN

Godmorgon på er allihoppa! För det är väl morgon för er också vid den här tiden?.. ;) Att ändra tider på sommaren är en självklar sak! Sitter hos Jennifer och diggar musik helt nyvaken, haha. Förresten vilket urmysigt väder det är ute! ''Bara sitta inne, se på filmer och äta väder'' you know guys.. Vi påpekade det precis alla statusar på fb som lyder ''chips och dipp, vi myser! Film och godis, bra väder'' Ja ni hajar, haha vi blev hur sugna som helst på något riktigt onyttigt trots att vi var var onytttiga igår. Idag får det vara, ny hälsosam vecka på g. På tal om det, vi hade som vanligt en perfekt myskväll a la j&e, dock så kom några grabbar vid namn nicke, fredrik och kevin och trängde sig på ganska snabbt. Så vårat tjejsnack han ju knappt börja.. Haha jaja, vi såg på en hel del filmer, snackade och hade roligt. Dock så somnade jag efter ett tag, (jag är nog ingen nattmänniska trots allt) blev såklart utsatt offer till både det ena och det andra, stackars mig. Nu skall vi fortsätta ''göra ingenting all day long'' men först lite frukost. Vi hörs senare igen! Ha en bra dag kära medborgare ;)
Eftersom jag är på jennifers dator har jag tillgång till att stockholmsbilder. Nå.. Here you goooot!!
Hahah fan vilken rolig resa.. Tittar tillbaka och kan inte sluta skratta. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0