God morgon världen!

Jag är uppe med tuppen och skall alldeles strax sticka och möta upp Olivia vid bussen. Efter skolan skall jag ta en fika med Emmsan och sedan möta upp Janell & eventuellt några andra tjejer angående jobbutbildningen, skall bli kul! På tal om inget.. Gud vad jag saknar mina gamla lärare & knasiga högstadievänner. Trodde aldrig jag skulle bli en utav dem som gör det, men jag har faktsikt tänkt tillbaka på klassen flera gånger och alla knäppa men framförallt roliga händelser. Haha! Nepp, nu måste jag rusa.. Vi hörs sen & ha en strålande dag alla fina!


Såhär ser jag ut idag! Nu för tiden måste jag alltid ha uppsatt med tanke på att jag ser ut som ett troll efter några få minuter! Testa camen också, tycker att den är helt ok för att vara ifrån skolan. Don't you agree guys'?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0