FRIDAY-SATURDAY

Nu är jag back on track igen kära läsare! ;) Framöver skall det bli enhel del bloggande igen, åter på banan så att säga. Gårkvällen var lyckad! Utan tvekan. Jag mötte upp Janell inne i stan och vi beslöt oss för att ta en latte på uteserveringen, ni skall bara veta hur efterlängtad denna latte varit.. Waynes latte är himmelsk punkt slut. Efteråt gick vi till nöjesbutiken och hyrde film och köpte gott till kvällen. Filmen visade sig vara urkass och med sjukt dålig grafik, (besvikna tjejer med andra ord) som tur är fann vi en annan jättebra film, en riktigt ''collegefilm'' dem är alltid så bra! Kvällen bestod såklart av mycket tjejsnack, och det är alltid så behövligt och lättande.. Haha. Innan jag åkte hem träffade jag John en stund, vi såg på film och lite sånt. En hel mysig kväll med andra ord! Jag väljer lätt dessa myskvällar före värsta partynatten, jag är nog en liten mysare simply;). Skämt åsido.. Men det är viktigt att variera tycker jag. På bussen hem hade jag turen att träffa några härliga vänner också! Dyson var ett pratsamt sällskap hela resan.. Att man kan ha så trevligt i bussen till och med, då mår man bra! :D Nu sitter jag här hos farmor, som var min sovplats inatt.. Orkade inte cykla hem när det var så kallt, det har blivit värsta hösten ju. Mysigt men ändå inte, sommaren kan få vara ett tag till. Skall iallafall snart njuta av en morgonlatte och sätta lite fart för dagens bravader. Den här dagen/natten kommer likaså bli grym! Jag har mycket som väntar och jag är självklart fullt laddad. Nepp, hoppas ni också får en superdag så uppdaterar jag lite senare med klädval igen. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0