De är tuffa tider - Gyllene Tider

Om två veckor är det back in business again! Skolstart så att säga. Gaaaah.. Jag längtar faktiskt. Det skall bli hur kul som helst att lära känna nya personer och att inrikta mig i något som jag faktiskt är intresserad utav. Dock känns det lite tungt att personerna i min omgivning ger kommentarer som ''skall du gå samhäll? det blir tufft det, oj shit då får du fullt upp'' så himla uppmuntrande hörrni! ;) I och med att endel säger att det är mer studerande än högstadiet, men somsagt jag får väl ligga i helt enkelt! Annars då.. Jag har fått en enorm hosta! Och jag skojar inte, så fruktansvärd otur.. Vad är det för jävel som smittat mig egentligen? Förutom det så skall min kära vänninna snart komma på besök. Hon skall få äran att hjälpa mig göra tacos och såklat en kväll med en hel del skitsnack! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0