COFFEE YOU MAKE MY DAY

Det här är min drog som gör min dag varje dag! Skulle aldrig klara mig utan den här lilla älsklingen, komma hem 11:00, somna 12:00 & gå upp 05:00 annars. Den här goda drycken är värd guld ♥♥! För övrigt sitter jag i cafeterian helt ensam medans dem andra har språk. Jag hade valt franska steg 1 men självklart ändrar dem sig och plötsligt inte skall ha det längre.. Så nu är frågan, vad skall jag göra istället? Jag menar ett språk blir hur svårt som helst om man inte är intresserad utav det. Neeeej jag skall fan ha franska, det är ju det jag vill läsa liksom. Lektioner går att ta även utanför skolan! Så får det bli! Ännu en gång önskar jag att dygnet hade flera timmar, hur suveränt skulle inte det vara?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0