Bio ikväll!

Vaknade upp bredvid mitt busfrö Olivia.. Så med andra ord jag har haft en tuff natt! Haha Olivias ryck är fan inte att leka med för er som undrar. Vi låg kvar i sängen ända tills tvåtiden.. Men eftersom vi inte somnat förrän 5 hade vi all rätt till det. Tog mopeden hem hit, var väldigt skeptisk på hur det skulle gå. (Jag som är lite rädd för sådant som jag själv inte har kontrollen över, speciellt fart och det är inte jag som gasar!!) Kalla mig fegis men jag tycker det är såå läskigt faktiskt, haha. Nu sitter jag här, har nyss fräcshat till mig ordentligt. Såsom rakat benen, nytt nagellack, ansiktsmask och en dusch. Sminket är även på plats så nu skall jag återgå till det svåraste.. Klädval! Ikväll blir även idag en ganska lugn kväll, bio med Jennifer. Men jag klagar inte.. Jag älskar mysiga kvällar!! (Speciellt med en bra mysare som Jennifer)) Hoppas ni får en bra kväll också! Myskväll som festkväll.. Whatever you do guys v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0