BAD UPDATE

Okej.. Här kommer en ursäkt! Ledsen över den superdåliga uppdateringen på sistone som också varit urtråkig. Lite därför jag inte varit så aktiv heller.. Jag har inte direkt haft något roligt att dela med mig utav, i och med att jag varit och fortfarande är sjuk (hosta utav bara helv*t*.) Det enda jag i stort sett gjort de här dagarna är att ligga hemma och kolla på film eller bara stirra rakt upp i taket. Men ni hör själv! Jag är som alla andra en trist människa när jag är sjuk. Det enda vettiga om jag nu får kallar det vettigt, jag gjort de här dagarna är att gosa med vovvarna. Haha! Lite ompyssling har jag trotsallt fått;). Min kväll blev lyckad ändå, trots sjukdom. Ingen mindre än självaste solen kom och lyste upp min dag. Som innebar en hel del snack, planeringar och viktigtast av allt tjejsnack!! Fick ett sms som löd förut ''hej gumman vill du hitta på något på fredag, pappa'' vilket fick mig att skina upp lite förstås. Klart jag vill!! Woho, han borde inte erbjudit sig det här (en hel del shopping med hans kort står nu på schemat. ;) I look forward to it dady. Helgen kommer iallafall bli lyckad! En sak som är säker. Min käraste kommer hem från Gotland (som hon varit en låååång långt tid) utgång med henne och några superbra brudar, samt bio med en saknad vän. Och slösa lite ytterligare pengar somsagt. Nu skall jag ta en lång skönhetsömn, haha. Men först en romantisk komedi att drömma bort sig i. Sweet dreams sötisar! ;-)

Inte bara Melker som är trött på livet ibland.. Life is hard you know;)

Kommentarer
Postat av: elina :)

tack för en jättebra och intressant blogg emma! vart ska du festa i helgen då? :) ps. när du skriver så verkar allt så enkelt. du har gjort mitt liv lättare½ TACK :)

2011-08-12 @ 19:00:36
Postat av: Emma

2011-08-13 @ 12:30:55
URL: http://toremmas.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gud, tack så jättemycket.. Vad glad jag blir! Haha, enkelt vet jag inte om allt är men jag är helt säker på att det svåra även blir lättare eftersom jag ser lätt och ganska positvit på det mesta. Även de dåliga dagarna har något att positivt att erbjuda brukar jag tänka. :) Jag skall till skruvstadparken.

2011-08-13 @ 12:33:49
URL: http://toremmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0