AWEESOME!

Sjukt makalöst bra toppen dag!! Alla positiva ord förtjänar den & inget mindre än så! Skolan var chill med endast 3 lektioner, dock ganska långa. Men att ha längre lektioner, mindre raster fast längre gör faktiskt att dagen flyter på så mycket lättare. Vid lunchen stack hela gänget, alltså en hel del tjejer till stan för att äta! För mig blev det cecarsallad ifrån Vedugnen. (Äter bara onyttigt en dag i veckan) Och det var sååå gott! Dock äter jag så himla långsamt.. Haha hållde på att missa bussen tillbaka, men fy alltså jag avskyr att stressa. Finns inget värre enligt mig. Efter skolan åkte hela tjejgänget till stan igen för att se på modelluttagningen i mitt i city och såklart Kenza! Och hon var såååå fin.. Verkligen hur vacker som helst. När vi tittat ett tag beslöt jag, Sofia & Mirjam för att ta en fika på Waynes, planera helgen (som förövrigt kommer bli totalt awesome) och tillslut leta kläder till helgen förstås. Vad kan jag säga? Dagen har varit hur bra som helst & jag har hur kul som helst med mina nya vänner. Love it!

Ceacarsallad min favorit rätt över allt annat! Gott gott gott

Mina huuungriga fina tjejoor

Fick ingen bra bild, hade varken orken eller lusten att vänta så länge. Men hon var såååå vacker..

Två till vackra flickor!

Åh vad jag gillar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0