VECKANS TO-DO AVKLARAT!

Gött! Äntligen har jag blivit klar med veckans to-do lista! Herregud vilken avslappnande känlsa. Perfekt innan helgen. Sorgligt nog har jag fortfarande lika förfärlig hosta :( febern har iallafall gått över, alltid något.
Förresten, vilket otroligt bra väder Sverige börjar få!! Igår var det 16 grader och idag kan det inte vara så långt ifrån det heller, iallafall inte när solen skiner. Jag har aldrig trott på teorin om desto kallare vinter vi får desto varmare somrar får vi. Vilken patetisk myt har jag alltid tänkt! Det är en självklarhet att vi är påväg mot nya Istiden.. haha. Men nu har jag ändrat mig lite, det är väldigt bra väder för att bara vara början utav April! Förövrigt är mitt humör så jäkla ''rastlöst''. Länge sedan det hände något intressant nu. Om det inte varit för Stockholm om några veckor (som såklart innehåller en hel del shopping) och klassresan därefter hade jag gett mig iväg på någon lite tripp på direkten. Jo och en till sak. Är kär i en väska, eller två rättaresagt. Dock är dem ganska dyra, ett pris som många skulle kalla idiotiskt köp. (9 lax) Men det är sååå kul att köpa något jättedyrt och fint tycker jag.. Ett skäl till varför är att man känner sig lite speciell och särskilt när inte många andra springer runt med samma saker. Det blir som att det bara finns ett exemplar av det.. & exemplaret som alla vill ha, har du. Hur som helst har jag börjat spara, ungefär ca. tusenlappen skall jag lägga undan varje månad. Wiiih.. längtar tills du blir min lovely thing ♥. Förutom mina drömmar och plugget har det inte hänt så mycket mer i min lilla vardag. Tog som vanligt följe med Jennifer hem, imorgon vankas ett stentufft boxningpass. Fan vad härligt! :D


Dem här bilderna är ungefär 2 år gamla nu. För någon månad sedan tyckte jag att jag hade förändrat mig så ''otroligt'' mycket. Haha! Nu när jag jämför med mitt utseende som blond idag och då. Jag ser ju precis likadan ut.. Att hårfärgen kan göra så stor skillnad på utseendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0