VALBORG!

Goodmorning ladies and gentlemen!
Fy vilken natt jag har haft, vaknat hela tiden och inte kunnat somna om. Bara lågit och tänkt på allt mellan himmel och jord, jag hatar att ha sömnproblem. Hur som helst, natten är trotsallt över. Har redan hunnit duscha och haft ett eget litet spa, så nu känner jag mig såå fräsch. Nu sitter jag hos Jennifer och väntar tills hon skall bli klar, vi skall sticka till ica och handla lite inför ikväll (som kommer bli en superduper kväll!) samt glass åt mamma, hehe. Förövrigt är jag på ett sjukt strålande humör, världen är typ i mina händer. Eller det känns så iallafall, haha. Kvällens planer är att grilla hos Fredrik med ett härligt gäng sedan Majbrasan i Marieberg och tillsist lite smått och gott vid Sandgrundsudden. Massa filtar, grillat, snacks och många människor med sommarkänslor som bara sprödar utöver dem. En perfekt start på sommaren! Just det, eftersom det lär bli mycket folk på Sandgrund rekomenderar jag er att komma dit! Vem vill inte fira Valborg vid vattnet med det här vädret liksom? Be there or be gone! Annars vill jag bara önska er en suverän Valborg, hur ni än firar det. Ha det bäst! ♥
Här har vi två fula och glada människor i Stkhm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0