Ur en tonårings synvinkel

Har en mycket bra eller rättaresagt fantastiskt idee att dela med mig utav. När jag satt på bussen häromdagen åkte vi förbi NWT och som vanligt började jag drömma mig bort, bara mer och mer. Typ såhär ''vad intresssant det skulle vara att ha jobb där, när jag är vuxen duger det inte men som 15-16 åring vore sååå grymt. Jag skulle liksom kunna ha en egen liten spalt i tidningen som lyder ''Ur en tonårings synvinkel'' & skriva om ett nytt ämne varje vecka. Tro det eller ej men jag tror att det skulle locka många läsare (speciellt föräldrar såklart) i och med att det är många som undrar hur vi tänker och sådär, det skulle bli ett lite mer ''glädje och humor i tidningen som jag vet att dem saknar. (Menat till alla 30 åringar som försöker vara roliga med deras krönikor och allt mellan himmel & jord, men dem lyckas definitivt inte)
Jag vet att det är jäkligt hög konkurrans på ett sådant jobb, därför uppmuntrar jag mig med att dem andra finns det hundratals utav, jag är något särskilt med glimten i ögat;) (min ålder). Hur som helst, jobb eller inget jobb. Det är alltid värt ett försök. Jag skall köra på det & jag skall ha det!

Wish me good luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0