underbara väder

Efter två dagars halvruggigt väder är det återigen strålande sol! :D Fyfasiken så härligt! Love it. Jag har fixat och donat lite här hemma och sedan bara lågit i solen och njutit.. Herman & Melker har också solat och ätit glass. Haha mina små bebisar. Snart kommer Jennifer & vi skall såklart fortsätta njuta utav dagen, sol-grillning-samt planera valborg är dagens to do. Ikväll vankas träning! Förövrigt så hade jag & Janell jättemysigt igår, vi tittade på Red riding Hood (?) (har för mig att den hette så) hur som helst var den kanon bra & riktigt spännande. Vi pratade om någon picknick i solen nu när det är så underbart väder och även en lite stockholmstripp på det. Låter lockande. Just det! Skall ringa Malin också angående Valborg.. Har värsta bra ideerna nämligen. Majbrasan på Marieberg därefter Picknick på Sandgrundsudden och till sist en fartfylld fest. Själv tycker jag att det verkar suveränt! Åh jag är så nöjd över mitt kap till klänning som jag hittade, det är så sällan jag är nöjd när det gäller kläder men den hä klänningen kände jag bara ''den skall jag ha! På direkten!'' Ett måste att man känner sig bekväm i sin klädsel, annars tycker jag att hela kvällen blir genast mycket tråkigare. Nej, nu skall jag bege mig ut i solen & vänta i min kära bästis. Ha en bra dag sweeties! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0