UNDERBARA DAG

Okej, ni får ursäkta mina rubriker som nu börjar bli lite enformiga. Haha men jag kan inte hjälpa det när allting är så soligt och bra just nu. Bäst att passa på att sprida glädje! Anyway, det blev en spontan utgång i vålberg igår. Åkte inte dit förrän vid 23:00 tiden, så kom ganska sent. Väl på plats var det en folkmängdsiffra på över 100 & ja det var helt sjukt håll igång. Trodde aldrig att det skulle vara så många, var många jag aldrig hade sett förut.. Det gillar jag! Helt klart över min förväntan. Men trist nog var inte jag på värsta partyhumöret så åkte hem efter någon timma bara. Nu ligger jag här i min säng med solen som skiner upp hela mitt rum, så härligt! Har tagit mig en rejäl sovmorgon som jag inte gjort på väldigt länge. Legat och smaskat på lite gott (har min onyttiga dag idag) och nu skall jag käka lite frukost ute i solen med mina älskade luffsar. Idag skall jag bara njuta utav dagen som den är. Ladda upp inför riktigt tuffa dagar i skolan, skall köra stenhårt nu innan lovet. Bli av med allting i skolan så jag kan fortsätta njuta utav de kommande dagarna.. Åhå vad härligt. Nepp, nu skall jag inte sitta här inne längre.. Bjuder er på några bilder sedan igår;)
Have a supersunny day sweethearts ♥



Måste försvara mig med den här bilden, sådär fet ser jag fan inte ut!! Och jag är inte kobent som jag är på bilden. Hahah.. förövrigt har jag blivit ungdomlig med ungdomarnas stil. Lackleggins!! (Som aldrig varit något för mig)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Förövrigt så är du hjulbent på bilden

2011-04-25 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0