SUNNY LITTLE SATURDAY

Tjena mittbena alla medborgare!
Hade en trevlig och mysig dag och kväll på stan med min pärla igår. Blev lite shopping, bio och även lite sång och beundran över Färjestad på torget. Härlig Fredag om inget annat. Vaknade upp imorse utav att solen sken i mitt rum och fysatan vilken härlig känsla!! Sommaren närmar sig med stormsteg. Åkte iväg tidigt och handlade lite med mamma & farmor, skall ha en onyttig dag i veckan. Som är antingen Lördag eller Söndag och då får jag äta precis vad jag vill. Det är mycket lättare att hålla motiveringen igång då. Dock har jag inget godis överhuvudtaget sockersug i mig, vilket många säkert skulle sukta efter.. Haha synd att jag är ganska matglad bara. Hela förmiddagen har jag ägnat vid spegeln till att prova kläder tills ikväll och dansa loss till Elvis Presley. Ikväll blir det förmodligen fest eller myskväll (ännu har jag beslutsångest) fast får nog tvinga iväg mig på en liten utgång ändå, kan inte bli annat än lyckat med 2 favoritbrudar och ett glatt gäng på det. Jaja, nu skall jag hjälpa till i trädgården lite och sätta lite fart. Få någonting gjort! Ha en bra dag sweeties :)

På torget yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0