starting to get buzzzzzy

tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, TJA! :D
Hur har eran dag varit? Själv har det varit en utav min bättre dagar for a long time! Just nu sprider jag så gott som glädje. Hihi. Måndagar är som alltid väldigt slappa i skolan, jo just det hemkunskap prov. Jag och Jennifer tog beslutet att skippa (praktiska) provet och göra den skriftiga uppgiften idag istället. Vilket resluterar, I am done with the boring stuffs! Nästa gång vankas bakprov, alltså lätt som en plätt. Efter plugget kilade jag och Jennifer iväg och handlade en liten energiförstärkare innan träningen. (kyckling utan fett och lättsockrad risifrutti) vilket inte var något annat än mumma! Vi myste till det riktigt rejält i omklädningsrummet innan träningen.
På träningen var det 100% redan ifrån första början, träningen gick superbra. Dock tycker jag att det är sjukt trist att springa på rullbanden, man blir liksom så rastlös? Don't you agree? Some solution??? Skulle vara tacksam! Tog en promenix hem till farmor och slutförde mitt EU-arbete & nu sitter jag här, inte alls trött och funderar på vad jag skall roa mig med? Känner att min vardag börjar få ett flyt och jag får mer gjort men ändå tid över. Imorgon skall jag plugga på musikprovet och sedan träna fotboll. Ytterligare en bra dag att se fram emot. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0