Påväg in till stan

Halloj everybody!
Vaknade för en liten stund sedan och har precis avnjutit en latte. Haha, shit att jag kan tycka om det ens. Ifrån första början drack jag det bara eftersom det var så varmt (kallt ute) och vipps så var det en vana. Hur som helst, har bara satt upp håret i en tofs och en enkel outfit, jag tror det är lite pojkflicka varning på mig.. Jag menar vilken tjej åker in till stan opiffad? Menar förstås inte att ni killar är ofixade;) Mitt & Jennifers ärende idag är att hitta en valborgsoutfit, usch vad svårt det här kommer att bli känner jag på mig. Jag som är så kräsen när det gäller kläder! Eller jag måste tänka positivt, klart att jag hittar något. Haha, nej nu är det dags för mig att kila iväg. Höjdpunkten på dagen blir alla cafe drinkar.. Mmmm. Ha en suverän dag allihoppa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0