ONSDAGSMORGON

Good morning ladies&gentlemen!
Är som vanligt uppe med tuppen, varit vaken i flera timmar och tittat på film. Gjorde även min rekordtid på att göra iordning mig själv på endast 13 minuter! Det kallar iallafall jag snabb. Har ioförsig bara klätt på mig och satt upp håret, haha simpelt och bra. Jag är nog en kille innerst inne. Har även klippt utav alla mina naglar, dem skall absolut inte få drabba mina musikaliska''talanger'' något mer ;) eftersom dem ändå växer ut så snabbt. Idag väntar en chilldag på skolan, slutar även tidigare och skall upp på ett ärende. Ikväll skall jag såklart få lite skolböcker överstökat. På fredag kommer lönen också, vilket sitter SÅHÄR bra.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0