Magnus Uggla - Jag mår illa

Godkväll bloggreaderas... Now I'm back! För lite kvällsuppdatering.
Just nu ser inte läget bra ut alls - jag mår rent ut sagt skit illa! Tänker på Magnus Uggla låten - Jag mår illa, haha don't know why.. Tyckte att den passade till mitt tillstånd lite I guess. Jag är så jäkla bakfull utan att ha varit full. Som tur är har jag skickat iväg mamma på en liten kvällstripp till affären för att köpa pepsi max åt mig, är så törstig och sugen på det.. Jag är beroende. Min kväll skall alltså bli en återupphämtningskväll, typ en film och dricka som botemedel. Kom precis på varför jag mår illa. Jag har åte godis, som jag inte är van. Som jag nu också ångrar jäkligt mycket för den här smärtan är fan inte att leka med. Godkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0