IF YOU CAN DREAM IT YOU CAN BE IT

Hello mina kära vänner!
Har precis avnjutit en mycket god soppa (gjord utav ingen annan än mig själv).
Herman & Melker har besök utav sina hundkompisar & någon matte där till. Dem leker & busar för fullt ute i trädgården.. Mina små gossar. Trädgården som vi har inhägnad är absolut det värdefullaste dem äger (om jag får uttrycka det så). Dem älskar att kunna gå in och ut lite som dem vill, fan vad jag tycker synd om hundar i lägenheter. En hund skall bo i en villa. That's it!! Och få gå långa promenader och bli behandlad som den familjemedlem den är. Jag vet många och tycker att det är många som behandlar sina djur rentutsagt bedrövligt! Idioter. Hur som helst, har planerat in lite grillkvällar framöver med hela mitt tjejgäng (det har varit lite splittrat ett tag) men nu skall det återförenas och fasen så mycket vi kommer ha att snacka om! Så mysigt. Skall strax sticka och betala in en avgift till loppet, den här dagen skall bara bestå utav massa nytta som skall utföras. Lika med skolböcker! Fast det är chill för mig.. Är lov om 3 dagar ändå. Jag njuter utav livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0