HELLO FRIDAY!

Och förstås hej på er andra ute i vår stora vida värld. Har precis blivit färdig, skall snart sticka till skolan.. Har lite tur som börjar senare på Fredag. Har tjuvat brorsans dator för några minuter, däräven tagit några hundra cambilder;) haha.. han kommer bli så sur när han får syn på det. Min laptop har slutat fungera, sådär bara. Antar att det är jag som förstört en tekniskpryl igen! Tur att det finns datatekniker i sådana här lägen. Nåja, är på superduper great humör idag ändå. Efter plugget vankas en heldag på stan med min bästa vännina. Har lite som behöver köpas och även något jag vill köpa.. älskar att få lön två dagar i rad!! Ikväll blir det bio med fröken Jennifer också:) perfekt för att tagga upp till en rejäl fylla imorgon! Skämt skämt skämt.. perfekt för att tagga upp till en riktig ond kväll för fötterna, dance all night ;-)


Idag är jag både söt och ful! Mest ful, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0