HELLO BABES

Fan vilket stråååååålande humör jag är på idag! :D Superbra Torsdag! Har gjort färdigt biologin i skolan, så allting som behöver göras än på ett tag är klart, vilket är jäkligt skönt. School is out of my mind! Efter skolan åkte jag in till stan och shoppade med min lillebror (ja, min lillebror!! Vi är typ dödsfiender 24/7) fast det tog inte särskilt lång stund innan jag gick iväg för mig själv som vanligt.. Är det bara jag som älskar att gå runt själv? Då är det liksom ingen annan som kommenterar mina val eller smak överhuvudtaget, då får jag mest gjort. Och jag som inte är speciellt glad i shopping längre tyckte att det var skitkul och allting passade & jag hittade hundratals kläder som jag ville köpa. Vilket inte är ofta, eftersom jag är så kräsen när det gäller kläder. Att gå och strosa runt på stan, sitta på en uteservering och kanske kolla efter någon dyr väska eller smycke som jag sparat ihop till. Det älskar jag.. Men däremot kläder, njaee det har jag tröttnat på. Fast idag var det (jätte)kul! Köpte ett par jeans (som satt vrålsnyggt), t-shirts, klänning, stickad tröja, leggins och lackleggins. Orkar inte fota den här gången, förlåt;). Ikväll skall jag ut på en springrunda och sedan titta på någon bra film, ha myskväll med mig och mina älskade luffsar. Perfekt slut på en Torsdag! Imorgon blir det en lugn fredag med lite mera shopping med min bästa vännina samt bio på det. En mysiiiigfredag.. perfekt för en sådan mys tjej som jag. Haha;) Have a nice evening everybody ♥ WITH LOVE! / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0