GOD MORGON

HELLO!
Klockan har precis slagit sex och jag är uppe med tuppen, varit det i 2 h nu och pluggat färdigt EU:n. Tror ni inte att när jag skulle sätta igång och plugga så får jag inte upp word dokumentet, kommer bara någon jäkla text ''kontrollera inställningarna i kontrollpanelen'' WHAT? Haha, ingen aning om vad det betyder eller hur man skall rätta till det såkallade problemet. Men jag var lite fifinurlig och skickade över mappen till min fronter och det jag pluggade på nu sparade jag på min fb. Funkar i nödläge! Hm, undrar om det skulle funka som ursäkt när man är lite lat? Haha. Hur som helst, jag börjar inte förrän om tre timmar så jag har en hel del tid på mig. Somnade så tidigt igår, mådde illa hela dagen. Antar att det är skälet till varför jag är uppe så tidigt. Vilket passar utmärkt för nu skall jag titta på Stockholms båstad, tummen upp för att det är en hel timme. Bra gjort tv4! Har även givit mig själv ett löfte, jag skall börja äta skolmaten.. Shit! Minns inte när jag åt den sist, inte så konstigt med tanke på hur ofräch maten ser ut. Men iallafall, äta skolmaten eller ta med eget. Börjar att äta mer och få till mina matvanor är mitt mål. Dem senaste dagarna har det gått superbra! Efter plugget skall jag och Jennifer sticka och äta någonstans och även köra ett stenhårt pass på gymmet. Är väl laddad för att kamma hem vinsterna i både vårruset och woodjoggen, det enda som saknas är mitt fysiska. Men det är strax på topp igen! Ha en suverän Måndag lovely people ♥

Åh den här bilden sprider ju bara glädje! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0