Glad Påsk!

Glad Påsk på er alla sötisar!
Alla är säkert ute med sina familjer, släkter, vänner och allt vad det är & äter och umgås. Alla förutom jag dock!
Igår var jag farmor, pappa, mamma & lillbrorsan och käkade hos gammelmormor.. Vi åt ingen påskmat (vilket är tur eftersom det är sååå äckligt!!) såklart fanns det fullt med godis på plats som pappa och Eric tryckte i sig ganska snabbt, haha. När jag kom hem gjorde jag mig iordning för att sedan sticka till Jonas och grilla med honom pappa, Erika och lilla Sixten. Var där ett tag och åt, smaskigt! Grillat är det bästa som finns.. Dessutom gick jag med klänning igår. JA! Ni hörde rätt! Det var så varmt, 21 hela grader i April.. Otroligt Sverige. När jag gick på stan (var tvungen att sticka in på maxi bergvik på hemvägen) gick alla människor runt i shorts, linnen och klänningar & gud så somrigt och härligt det var att se. Haha skyndade mig hem och bytte om jag också! Nu kom jag av mig lite, ursäkta. Hur som helst efter vi varit hos Jonas tog vi en taxi till Lyrenberg där det var fullt med folk. Pratade och umgicks lite, ganska trevligt faktiskt! :) När alla blivit lite ''för'' fulla stack jag hem, lade mig och kollade på en film och myste lite för mig själv. En bra Fredag helt enkelt.

Lördag
Somsagt är inte jag och äter hos någon släkt eftersom jag var det igår istället. Solen skiner idag återigen och vädret är alltså helt på topp! Bikinin är såklart på och jag har hängt ute med mina lufsar och farmor och solat ett tag. När jag var inne och handlade igår köpte jag skit mycket godis och påskägg som jag nu skall överrasska mina nära&kära med. Överrasskade mamma med ett imorse och nu när Jennifer är inne i stan skall jag skynda mig dit och gömma ett på trädgården, haha. Sedan är det bara pappas kvar, vart skall jag gömma det tro.. hihi. Mina planer för dagen är simpla träffa Emma en stund, som jag inte gjort på sååå länge (!!!) och ikväll vankas grillning med Jennifer och hennes familj.
Så mysig Lördag. Jag klagar absolut inte! På Onsdag skall jag äntligen få träffa Janell! Som jag saknat henne.  

Gårdagens look. Äntligen, är det sommar! :D

Pysslar här hemma med påskägg för fullt. Jag tycker att det är ett måste att skämma bort sina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0