FÖREBILD?

Om det är något jag aldrig har haft så är det en riktig förebild. Visst har jag suktat efter någon annans utseende, speciellt kändisaranas. Såsom Angelina Jolie & Brad Pitt är enligt mig de snyggaste människorna på våran jord utan att överdriva. Att sukta efter deras utseende kan jag lika gärna lägga ner, jag är inte lik någon utav dem för fem öre (haha). En förebild tycker jag skall ha uppnått någonting, vara någonting. T.ex kämpa för männskliga rättigheter, en reporter i Irak, modell & ja nästan vad som helst. Då tänker jag såhär. Istället för att sukta och se upp till de här människorna. ''Gud vad ni är bra'', ''Vilken grej och träffa honom/henne'', ''Vill bli som dig'' och blablabla! Om jag känner så har jag troligtvis ett intresse för det ämnet, då ser jag till att arbeta mig uppåt i den grenen (för jag skulle bli grym, grymmare än hon som borde varit min förebild).
Kalla mig fåfäng men jag är nog min egen förebild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0