Förälskad i en omöjlighet

Elvis Presley.
På sista tiden har jag blivit oerhört förtjust i denna dröm. Bara blev det, utan något vidare, bara sådär!!
Det är väl iallafall kärlek på första ögonkastet om något? Dock har han aldrig sett mig.. Men jag har sett dig och det är somsagt jag som är kär. Det var riktigt länge sedan jag blev riktigt galen i en kändis - Paris Hilton har jag alltid avgudat och kommer alltid att göra, samma med Angelina Jolie & Brad Pitt.. Dem är och kommer alltid vara mina number one:s på kändisfronten. Men nu har jag en ny favorit, och när jag väl hittar en sådan varar det ett bra tag. Om inte annat än förevigt. Det ääääär sjukt för denna gången vet jag inte varför, alltså inte på grund utav hans oemotståndliga snygghet, vackra röst eller sexiga attityd. Jag bara är det! Utan att veta varför! Och här är kommer också svaret på att kärleken är magisk. I am inloved in a impossibility. Without knowing why.

BAAAAAAAAAAAABBBYYYYYYYYYYYYYYYYYYY I LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0