En Fredag

det är Fredag och jag  hade planerat så mycket med mina vänner. Både boxning & utgång, tilläggar att jag verkligen var taggad för detta. (Speciellt boxningen) Men icke sa Nicke.. här hemma i mitt hus ligger jag med feber, hosta och förkylning. Så taskigt läge! Proppat i mig hundratals glas te, för det gör så jäklans ont när jag inte dricker något. Påminner med mig om en gång då jag hade som knivar i halsen, menar det verkligen! Kniiiivvaaar.. Det skärde något så fruktansvärt, enda hjälpen var att dricka någonting hela tiden. Drack säkert 5 liter den dagen. Haha. Är lite hängig så skall nog åka till farmor snart, hon skall nämligen pyssla om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0