DET ÄR PÅSKLOV!

PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSKLOOOOOV!! & det är hur härligt som helst. Det kunde absolut inte suttit bättre! :D En veckas ledighet med sol, festande, sol, sol och åter sol. På söndag är det första Maj, som är en minst sagt sommarmånad.. Wiih äntligen är sommaren här kära medborgare. Förövrigt gjorde jag NP Engelska läsförståelse idag. Den var inte så himla svår men det var lite ont om tid tyckte jag, fick stressa i slutet och det är ingen härlig känlsa att ha en tid som bara rinner ut! Direkt när jag kom hem satte jag på stereon med en läcker skiva som spelades (ingen mindre än Magnus Uggla & Gyllene tider) Svenska klassikers är ett måste på ''sommaren''! Och lade mig ute i solen med bikinin och tro mig det var varmt. Första gången iår som jag solade, då är det en bra dag. Imorgon skall jag till gammelmormor där troligtvis hela släkten kommer vara och äta påskmat. Vilket också bara innebär äta, äta, äta, äta, äta & äta. Rullar hem när jag kommer därifrån om inget annat, haha. Jo just det! Den 3 Maj skall somsagt alla 9:or till Stockholm (obligatorisk resa som skolan bjuder på) Jag och Jennifer har funderat över att åka dit 1 Maj och sova några nätter där sedan möta upp klassen i Stockholm på Onsdagen & åka hem med dem därefter. Tycker det låter som en suverän idee! Skall bli härligt att få strosa lite på stan, sitta på uteserveringar i timmar och bara va.. Det behöver två trötta 9:or som oss. Så skall bara ringa Christer och höra ifall vi kan bo där också, så är det klappat och klart.
Självklart vill jag önska er alla ett soligt och wwounderbart lov! ♥

En bild från förra gångens Stockholmstripp. Denna gången kommer det bli minst lika kul bara så jäkla mycket varmare!:D Älskar världens bästa Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0