Bra start på morgonen!

Hej på er morgonstrålar! ;)
Har inte alls sovit bra inatt, vaknat ungefär varje timma och behövt springa på toalettten och utföra mina behov, eoww. Haha nu mår jag som tur är bättre. Har startat min morgon med musli, mjölk och färskpressad apelsinjuice. Nyttigt och gott! Första söndagen på väldigt länge som jag inte jobbar, vilket är väldigt skönt. Välbehövd sovmorgon at least. Så dagens to-do är att klargöra EU-uppgiften och sedan sticka iväg ut på en springtur. Skall försöka få med mig Jennifer till ica också.. Det behöver minst sagt handlas! Alla i min familj har nämligen olika smak på maträtter överhuvudtaget.. Vi brukar typ göra varsin rätt varje dag, haha. Just det! Mina 3 biobiljetter kom i brevvlådan igår. Stolt över min vinst! Inte över själva grejen utan att jag vann på marknadsföring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0