Two lovely days..


Även om jag var lite halv krasslig i början utav gårdagen, så var jag tvungen att pigga upp mig tills kvällen. Jag och min familj var nämligen bjudna till Avskedsmiddag för Marcus som skall till Indien ett halvår! Tänk er vad kul.. Vilken upplevelse & att vara där själv så länge tror jag förbättrar resan enormt, så mycket ansvar och självständighet. Och jag menar när man åker dit själv så är man också i mer behov utav att lära känna mycket människor. Näh, tror att han kommer ha ett grymt halvår med enorma upplevelser, haha jisses vad avundsjuk jag är. Jag känner bara såhär, om jag ändå vore 18!! Ja, somsagt en trevlig kväll igår helt enkelt:). Idag har jag tagit mig en riktig rejäl sovmorgon som innebär att vakna vid 11:00 och ligga och dega i soffan till massdels utav klassikers + två super goa vovsingar tätt intill, kärlek ♥ Nåja, nu är jag iallafall uppe och pigg, har grejat lite inför ikväll och jag kan avslöja att jag klargjort en as god tårta (mina vänner, den är hel! Bara smetarna som jag smakat på, don't worry ladies!!) också tillägga till Jennifer att du kommer få en awesome dag min kära, och såklart alla andra i gänget också! Ikväll befinner vi oss långt bort i ingenstans kan också kalla det Borgvik, hos Jonna. Näh, hundarna skäller och gnäller känner att det är dags för en långpromenad och ett hemmagjort spabesök. Have a nice day ladies and gentlemens! För det kommer jag ha. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0