sköna Söndag..

Hej alla glada!
Söndag sitter alldeles perfekt nu, ingen som klagar över att ha en sovmorgon. Fast jag vaknade runt 8, så någon direkt sovmorgon blev det inte. Även ifall jag kände att jag skulle behöva det utnyttjade jag tiden till något mycket viktigare, nämligen att plugga. Jag har kommit igång riktigt bra med mitt sista år och än så länge hållt mitt löfte. Jag är faktiskt riktigt stolt att jag inte ens kommit sent iår är det Jennifer som är tidsoptimisten! Sitter med en latte för att bli lite piggare till matchen, puh.. Nu i efterhand ångrar jag att jag tackade ja.. En helg utan matcher och alla jäkla fotbollsträningar som tränger min vardag, skulle vara drömmen! Gött som fan att fotbollen slutar på Lördag för helsike vad ''fotbollstrött'' jag är. Jaja, kommer nog somna tidigt efter alla samtal mitt i natten, en pappa som kommer hem mitt i natten och väcker hela gatan, hundarna som skäller och jag har inte fått sova alls! Ikväll vankas det iallafall bingo och käk hos farmor lite plugg innan jag lägger mig, sedan sover jag tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0