Sjukling

Gick hem ifrån skolan för inte så länge sedan för att jag inte mådde så bra.. Jag har en fruktansvärd huvudvärk och eftersom jag inte är sjuk så ofta känns ''smärtan'' ännu mera, om ni förstår vad jag menar. Dock kunde det ha varit mycket värre, som tur är så har jag mina små älsklingar här och mamma som är ledig och kan pyssla om mig hur mycket som helst, hihi. Det är definitvt det bästa med att vara sjuk, man kan nästan be om vad som helst och få det! Hur grymt är inte det egentligen. Och förresten, lycka till tjejer på den näst sista matchen.. Nu kämpar ni och visar vad ni går för! Nu har jag laddat ner några filmer som jag ska sätta på och mysa till i sängen bland mina gosevovvar.
Hoppas ni får en bra dag!♥


Var trött redan från början idag, ifall ni undrar varför jag ser så creepy ut på bilden är det anledningen.
Skojrtan och den vita tröjan jag har under köpte jag igår också. Matchade det med en stor halsduk och converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0