New York fruar

Har precis kollat klart på första avsnittet utav ''New York fruar'', det är faktiskt ett utav mina favoritprogam. Det är riktigt intressant att de flesta bara gjort sig rika på grund utav giftemål och ingen stjärnelev i skolan. Jag menar, kvinnorna är väldigt glamourösa..  Operationer, personligatränare, matvanor och allt de andvänder sig utav för att se så ''perfekta'' ut. Haha, och ändå gifter de sig med en 60 årig gammal gubbe, som huvudet är täckt utav gråa strån på. Det är mer än självklart att dem bara är ute efter pengarna. Och nej, när det gäller det här har jag inget förtroende om att de har gått på insidan och bara haft turen att gifta sig med en miljardär, wips. Endel utav dem är helt och hållet tappade fast dem flesta är riktigt roliga och hur dem resonerar på saker och ting! Men trots det så stört gillar jag dem. Och dem är framförallt väldigt modiga, det är inte vilken 17 åring som helst som flyttar till Usa, ensam. Men trots det så stört gillar jag dem. Och jag inspireras verkligen och mina drömmar blir bara större och större. Jag har i stort sett planerat hela mitt liv, jag vet precis var, när, hur, vad jag ska göra med det, jag ska leva det till 1000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0