Jag älskar mitt liv!

Jag är nog på världens bästa humör idag, ända ifrån att jag vaknade kände jag på mig att detta var en bra dag. Tog en lång och svettig springrunda det första och sedan kunde jag inte motstå disken från pappas ''host'' mästerverk igår ;) lite nytta somsagt. Annars har jag bara tagit den här Lördagen lugnt, kelat med mina vovar men det var väll inget ovanligt, hehe. Sitter hos farmor just nu och skall baka bullar med henne, Eric hinner inte det för han ska på disco och pappa ska på kalas och mamma skall jobba, att dem just skall hålla sig borta när jag inte skall vara hemma. Rent ut sagt typiskt, som att dem har planerat det. Ikväll blir det bio med Jennifer också, vi har dock inte bestämt vilken film vi skall se ännu men vi finner nog någon bra. Alltså ikväll jag känner på mig att det kommer hända något fantastiskt, super bra helt enkelt. Haha jag är så himmla ivrig men jag vet inte varför och har ingen anledning till det. Nåja det skadar väl aldrig, livet är underbart helt enkelt. Hoppas ni får en super bra lördag!

Här har vi mitt busiga sällskap ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0