Helg längtan

Nu har halva veckan gått, mmm vad skönt. Jag är klar med ''boken om mig själv'' för denna vecka, nu är det bara Sandor/Ida frågorna som ska vara inlämnat på Fredag och Engelska läxan skall jag kunna på Måndag. Jag gjorde matematik provet idag också och jag fick resultat nästan på direkten. Det gick förvånansvärt lätt för mig som alltid har haft väldigt svårt för matematik, några småfel som jag är lite besviken över men jag ska inte klaga. Jag är så himla trött.. Det känns som att jag skulle somna när som helst när jag kollade på en film så jag var tvungen att gå ut på en promenad en stund, tidiga kvällar som gäller för mig, hehe. Jag ska snart plugga lite och därefter kolla på mina favorit program som börjar sen The Hills och The City, super bra! Imorgon skall jag till stan för lite shopping osådära med Jennifer sedan tjejkväll på mitticity. Jag har aldrig varit där på ett sådant evenemang så det skall bli kul att åka dit. På Fredag är det boxning och kanske jobb på Scandic, får se. På Lördag kommer det släktbesök.. Haha jag ska ha ansvar för dessären. Och på Söndag är det Arvika marten som gäller med Jennifer och Hanna troligtvis. Bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0