Härlig dag med mamma!

Heeej bloggen!
Skolan har jag inte så mycket att berätta om, den var rätt så långsam och trist idag faktiskt.. Hade iallafall biologi läxförhör och det gick faktsikt helt okej. Även orientering på idrotten som gick betydligt mindre bra. Herregud, jag tror det fanns tolv kontroller totalt. 9 var mvg, 6 var vg och 3 var godkänt har jag för mig. Jag och min grupp hittade 2, så orientering var definitvt inte våran starka sida och fyfasiken vad trist det är, jävla skogsliv! Något jag inte pallar. Nu var jag hård förresten, tur att inte mina hundar kan läsa.. Jag gillar skogen om jag har en heldag att spendera där med massäck och ett härligt gäng vänner, fast helst avstår jag. Skogsaktiviter är verkligen inte min grej. När skolan var slut var jag tvungen att rusa till bussen för det är så himmla tätt med tider nu för tiden. Jag AVSKYR att stressa! Nog bland det värsta som finns, håller ni inte med? Inte nog med att jag var tvungen att springa runt och leta efter mobilen som var försvunnen heller, men den hittade jag och när jag väl satt på bussen kunde jag pusta ut. Väl inne i stan mötte jag upp mamma, oftast brukar vi ha lika tycke om saker och ting fast den här gången delade vi inte direkt lika åsikter. Jag som har vaknat upp på helt fel sida idag var trött, utsliten, sönder stressad och oturligt nog inte alls sugen på att handla. Efter att vi hade gått igenom hela köpcentrumet hade jag inte ännu hittat något jag ville ha, haha så tillslut plockade jag bara på mig lite kläder för att få med mig något hem.. Har ni varit i samma situation? Typ impuls köp. Ett par marin blå Converse åkte också med hem, och det har jag faktiskt tänkt länge att köpa så dem var verkligen efterlängtade och jag veeerkligen verkligen älskar färgen! Näh, inga läxor har jag att göra så en pluggfri vecka och helg lär det bli, vilket är också skönt ibland. Nu när jag nämnde detta kom jag på att jag måste ringa Jonna snarast, och klockan är mycket.. Så jag skriver mer imorgon. Puss på alla vänner hoppas ni haft en grym dag!


jag när jag var ca. 9 år. Då var jag ljusblond och nu är jag ljusbrun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0