GRATTIS ÄLSKLING!

Idag är det inte vilken Söndag som helst utan Jennifers födelsdag!

hoppas du får världens bästa födelsdag vännen, för det är det minsta du förtänar.
Om inte, så har jag och tjejerna en grym överasskning till dig till helgen, som vi tror du kommer gilla!

Jennifer du skall veta att jag aldrig skulle klara mig utan dig och att du gör min vardag.
En tjej som dig skulle det finnas många utav, men tyvärr så finns det bara en Jennifer Martinsson.
Jag skulle ge dig hela världen om jag kunde
I love you



 


Kommentarer
Postat av: jennifer

naw gumman, tack så jätte mycket! längtar till helgen, ni är så goa hela högen! :D



jag skulle aldrig klara mig utan dig heller, din humor.. I LOVE IT! är så glad att jag har en sån toppen vän som dig. Alltid med, Aldrig utan! <3

2010-09-12 @ 19:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0