FULLT UPP

Jag har så mycket att göra i skolan, fast ändå har jag hängt med väldigt bra. Det är när de placerar prov och inlämningar vid nästan samma datum det blir riktigt kämpigt, hehe. Biologi prov/läxförhör (?) på Onsdag och nästa vecka Matte och So prov, blääh.. För att inte vara allt för negativ går alltid Måndagar så fort! Fast idag tog jag en paus ifrån allt jobbigt, inte vill jag förstöra min tradition på Måndagsmys som gör hela veckan lite lättare heller. Det gäller faktiskt att plugga när man känner för det och ladda upp till det riktigt mycket, det är ingen mening att göra det när man är på Sveriges dåligaste humör och har inget kämpe i kroppen, för då lovar jag att det ändå så kommer bli skit och det försurar dagen ännu mera på att du inte lärt dig något. Idag körde jag på lite vardagslyx med oxfile till mig och mina vovar, det blev riktigt gott. Blodigt och saftigt! Mums. Sen har jag varit iväg och tränat lite en sväng förbi ica och köpte lite natursnacks som sitter fint till ''The biggest loser'' som är på tvn nu. Somsagt det är vardag nu och tidiga morgonar som väntar, strax efter 9 ska jag ta godnatt. Är så avundsjuk på mina kompisar som lägger sig runt 12-03 varje dag och ändå inte är något trött i skolan? Jag förstår inte hur ni pallar, om jag skulle ställa om min vana så skulle jag slockna i skolbänken. Själv håller jag till och med på att somna bara jag sover en timma för lite, fast det kanske också innebär min vana. Nåja, jag tycker om att sova. Imorgon väntar frisören och den sista fotbollsträningen för iår går förlorad. På Onsdag väntas en shoppingdag med mamma, på Torsdag stan med mina kära angående en hemlig grej, på fredag avslutningsfest för Marcus och på Lördag fotbollsmatch och ''tjejkväll'' med mitt härliga tjej gäng, somsagt.. Snacka om fullt upp!


Ännu en gång har jag inga bilder, dels för att mina två kameror är trasiga (!!) men den skall in på lagning snart, så strax slipper ni det gammla. En bild på min lillebror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0