Frisörbesök - ingen skillnad?

Har jämt precis kommit hem ifrån frisören som jag varit hos i 2 timmar.. Blev inte så stor skillnad på håret bara pyttelite ljusare vilket jag är sådär-nöjd med, haha. Längden lyckades hon iallafall hålla kvar rimmligt. Frisörer och dess saxar de lyckas alltid vara där och klippa bort hur mycket som helst när de säger att de bara ska klippa sååå lite. Men men. Egentligen borde jag plugga biologi vid det här laget, så det är väl vad jag ska sätta igång med nu. Kom precis på att jag glömmt att äta överhuvudtaget idag, vilket inte är bra.. Så nu skall jag be mamma göra iordning lax åt mig.. Mums! Lax är något jag borde äta oftare, dels för att det är väldigt nyttigt och bra för kroppen utan också att man blir smartare utav det, isåfall behövs det på mig, heh. Näh, nu ska jag inte sitta här och töla något mer utan sätta lite fart. Hoppas alla haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0